Klipsli ETS Olanlar 12

zuhal yurteri 08-01-2011, 11:55
merhaba ben 5 ocakta sabah izmirden gelerek oglen ameliyata alindim bu ikinci ameliyatimdi bu sorunla ilgili izmirde oldugum ameliyat basarisiz oldu hem takilan klipslerin cikarilmasi islemi gerceklestirdi hemde yeni klipsler takildi BAYRAM ALI OZUSLU sayesinde suan yuzum terlemiyoru ve ameliyattan ertesi gun taburcu oldum ikinci gunude istanbulun cogu yerini gezdim agri cok hafif oluyo izmirde yapilan ameliyatla bu ameliyat arasinda cok fark var hersey icin GOZTEPE SAFAK HASTANESI calisanlarina ilgilerinden dolayi ve en onemlisi BAYRAM ALI OZUSLUya cok cok tesekkur ederim suan yuzum terlemiyo cok mutluyum TESEKKURLER
Aslı 03-01-2011, 20:41
Merhaba Arkadaşlar, Yaklaşık 1,5 sene önce ben de klipsli ETS ameliyatı oldum. Bu ameliyatı olmadan önce uzun yıllar el terlemesi ile ilgili her türlü haberi takip ettim, değişik tedaviler denedim. Ama hiçbiri fayda etmedi. Hocam ile tanışıp bu ameliyatı olduğuma çok memnunum. O kadar sene el terlemesi ile nasıl yaşadğımı halen kendime soruyorum. Bu tedaviye karar verenler hemen yaptırsınlar. Ameliyat deyip korkmaya hiç lüzum yok. çünkü nasıl olup bittiğini anlamıyorsunuz bile ve sonrasında da iyilişme süreci çok kısa ve ağrısız. Bende de arkadaşımda olduğu gibi refleks terlemsi oldu. özellikle karın ve sırt bölgelerimde. Ama el ve ayak terlememesinin olmamasının yanında bunlar sorun bile olmuyor inanın. El terlemesinden artık kurtulmak isteyenler hemen hocam ile görüşüp bu ameliyatı olsunlar. İnanın elleriniz terlemeden yaşamak gibisi yok..
Mert 13-12-2010, 15:23
Merabalar arkadaşlar, Ben 04/12/2010 tarihinde ameliyat oldum. Ellerim tamamen kurudu ayaklarımda da terleme büyük oranda azaldı. Ancak arkadaşlar bu ameliyat bi tedavi değil alternatif niteliğinde; çünkü yıllardır araştırıyrm bende ve diğer arkadaşlarda olduğu gibi elden çıkacak olan diğer bölgelerde refleks terleme olarak illa ki ortaya çıkıyr. 11/12/2010 tarihinde yani 1 hafta sonra dikişleri aldırdım ve o akşam sporumu yapmak için ağırlıklarımla çalıştım. Ama gel gör ki sırtımdan ve karın bölgemden resmen sular akıyordu, basen ve bacaklarımda da epey bi artış hasıl oldu. Doktor bey söylemişti buralarda artışların olabileceğini ama öyle basit geçiştirilebilecek bişey de değil yani. Şöyle düşünün ben bunu spor yaparken fark ettim. Bu vücudu hararetlendiren başka durumlarda da ortaya çıkacak , bu durumları tahayyül edersiniz artık Ama bana sorarsanız ellerinizdeki kuruluk hissi müthiş bişey, ben bu refleks terlemeye rağmen yeni halimden oldukça memnunum. çünkü eller çok önemli her işte el devreye giriyr. Neticede Refleks terleme de vücudunuzun aşırı hararetlenmesinde ortaya çıkıyr. Beklemenin hiç bi anlamı yok arkadaşlar, bence mantıklı olan ameliyat.
ilker elmas 23-11-2010, 20:31
yaklaşık 2 sene önce ets ameliyatını oldum samsundan istanbula sadece ameliyat için gittim 3 yıl araştırmıştım bu illeti illet diyorum çünkü çekmeyen bilemez özellikle el terlemesini ve ayak terlemesini ne kalem tutabilirsiniz nede tokalaşabilirsiniz terlik giyemezsiniz yazın sıcağında çorapla dolaşırsınız günde 5 kez çorap değiştirirsiniz vs. daha bir çok etkisi vardır. ameliyatıma gelmek istiyorum ameliyatım 45 dakka sürdü gözümü kapamamla açmam bir oldu.. 1 gece yattıktan sonra evime döndüm normal gündelik hayatınıza devam edebiliyorsunuz bundan emin olun.. internetten tanıştığım 3 kişi benim tavsiyelerim sonucu dr bayram ali beye gitmeleri konusunda ikna ettim birisi spor hakemi idi biriside lise 3 gidiyordu şimdi herkes hayatından çok memnun olduğunu söylüyor aynı benim gibi. en çok bana sorulan sorulardan birisi refleks terleme idi hocamada soruyorlardır bundan eminim refleks terleme ne olacak çok terlermiyim diye eğer hergün afrika sıcağında iş yapmıyacaksanız refleks terleme olmayacaktır bundan emin olun eğer ayaklarınızda terliyor ise ameliyattan sonra yüzde 80 yüzde 90 geçiyor bundan emin olun ve ameliyattan sonra elleriniz hayatınız boyunca hiç terlemiyor artık terlik giyebileceksiniz yazın yazı yazarken kağıtlar sırılsıklam olmayacak ellerinizden sular damlamayacak.. bunu reklam için söylemiyorum bir arkadaşım uzak olduğu için istanbula gitmedi başka bir doktora oldu ve sonuç hüsranla bitti çok pişman kendisi o sinirleri yaktırdı ve geri dönüşü yok bunu yüzlerce kez söyledim fakat dinlemedi şimdi ne durumda açıkcası haberimde yok.. eğer elleriniz terliyorsa bunun tek çaresi klipsli ets ameliyatıdır başka üfürükçü kendilerini doktor diye tanıtanlardan medet ummayın yok şunu sür bunu iç olmadı bu kremi kullan diye her kafadan bir çok ses çıkıyor bende denedim onları hiç bir işe yaramıyor paranız boşa gitmesin. hastane çok güzel bir hastane herkes sizinle ilgileniyor gidince memnun kalacaksınız. dr bayram bey 10 larca kez tv programına çıkmasına rağmen derya baykal ın programında da görebilirsiniz hastalarına hiçte ben ünlüyüm şuan sizle ilgilenemem edalarında değil yani bazı arkadaşlar soruyor bu dokor çok ünlü biri tv lerede haklı bilinçlendirmek için çıkıyor acaba istediğim gibi görüşebilirmiyim diye bende diyorum hiç öyle şeyler düşünmeyin randevunuzu alın doktor bey ile görüşün. benim fikirime gelince ameliyat olmak istiyormusunuz istemiyormusunuz ilk önce ona karar veririn yoksa doktor beyin size vereceği cevaplar değişmeyecektir düşünmek ile bu hastalıktan kurtulamazsınız bence kararınızı verin randevunuzu alın daha sonra tedavinizi olun ben 1 seferde kararımı verdim biletimi aldım ve ameliyatımı oldum çünkü doğru karar verdiğimden emindim. herkese terkar geçmiş olsun
mry 21-10-2010, 11:12
Bir bayan için giyim ne kadar önemlidir hepiniz bilirsinz, terlerken hep siyah giymek zorunda kalıyordum ve insanların “ne kadar çok terlemişsin” demesi yüzünden kendime güvenim kalmamıştı ve sürekli terlemek beni çok rahatsız ediyordu. Bu ameliyatı oldum ve ameliyat öncesi giyemediğim birçok kıyafetimi giymeye başladım, artık koltukaltlarım her normal insan kadar terliyor ve kendime güvenim yerine geldi. Doktor Beye çok teşekkür ediyorum, gönül rahatlığıyla bu ameliyatı olun ve siz de bu dertten kurtulun..
Samet 29-09-2010, 00:09
merhabalar arkadaşlar bende ağustos ayında yüzkızarması ve terlemesi şikayeti nedeniyle dr bayram ali beye ameliyat oldum bende de refleks terleme oldu ama diğer terlememin yanında bunun hiç önemi yok sosyal hayatım bitme noktasına gelmişti kendi kafamda o kadar büyütmüştümki insan içine çıkamaz hale gelmiştim ama bu ameliyatı olduktan sonra yeniden doğmuş gibiyim yapamadığım bir sürü şeyi yapmaya başladım eğer sizinde böyle bir sorununuz varsa hiç çekinmeden bu ameliyatı olun pişman olmayacaksınız. ve beni ameliyat eden dr bayram ali beye ve ekibine çok teşekkür ederim. selametle kalın.
KADİR 01-09-2010, 06:52
merhabalar hocam ben geçen yıl el ayak ve koltuk altı bölgesinden dolayı klipsli ets ameliyatı oldum. ameliyat olduğum andan itibaren ellerim ayaklarım ve koltuk altım kupkuruydu ama 3-4 gün sonra ayaklarım tekrar terlemeye başladı ve her geçen gün şiddeti artarak eski gününe döndü yine eskisi gibi çok terliyo ama ellerim gayet iyi hiç ter yok çok şükür koltuk altım ise sadece yazın hafif terliyo. Tekrar Allah razı olsun sizden beni bu el ve koltuk altı terlemesinden kurtardığınız için. size sonsuz sevgi ve saygılarımı sunuyorum başarılarınızın devamını diliyorum..
Alper 17-08-2010, 14:54
23.07.2010 tarihinde ameliyatımı oldum. Ameliyatın üzerinden nerdeyse 1 ay geçti ve ben dr.bayram beye çok teşekkür ediyorum, ellerimde aşırı terleme vardı tamamen geçti aşırı sıcak ortamlarda bile en ufak bi terleme yaşamıyorum, reflex terleme bende olmadı hayatımdan çok memnunum, bu şekilde rahatsızlığı olanlar hiç düşünmesinler
Yasemin 12-08-2010, 13:50
Tekrar merhabalar, 19 temmuzda yazmış olduğum gibi gelişmeleri yeniden yazmam gerekti. Söylediğim gibi refleks terleme yaşıyorum ama ilk günlerdeki aşırılık azalmaya başladı. üstelik Ağustos sıcağındayız ve herkes aşırı terliyor. Bu durumda bu derece terlemeyi normal kabul ediyorum kendimce. Evet giyim tarzımda ufak değişiklerle zorlukları aşabiliyorum. fazla su tüketiyorum kaybettiğim suyu yerine koyabilmek için. Ama yüzümün terlemesi yanında bu terleme hiç bişey değil. Hayatımda uzun zamandır bu kadar rahat olmamıştım, bence refleks terlemenin üstesinden gelinebilir belki arada ilaç desteği de alarak. Ameliyat sonrası da desteğini esirgemeyen doktoruma çok teşekkürler diyorum yeniden. Eylülde havalar serinlediğinde vücudumun tepkilerini yeniden yazacağım. tekrar görüşmek üzere..
nagihan 09-08-2010, 14:32
Arkadaşlar merhaba ben 21 yaşımdayım.Ben geçen hafta yani 4 Ağustos 2010 çarşamba günü B.Ali Hocam tarafından amelyat edildim. Yüz kızarması ve terlemesi problemim vardı hepsi geçti. Amelyat olmuş biri olarak korkulacak bişi yok diyorum, doktorum ve ekibi harikaydı çok güzel ilgilendiler. Birazcık bile korkunuz varsa bence çok gereksiz.
nihat demirbas 07-08-2010, 19:24
02/08/2010 tarihinde ameliyat oldum cok mennunum tesekkur ederım hocam soylemeden gecemıcem gobek kısmımda ve sırt kısmımda artıs oldu. (ama hocam soylemisdi ameliyat oncesi)
Gülten 20-07-2010, 18:03
Selamlar, Ben gecen sene Temmuz ayinda ets ameliyati olmustum. Hemen ameliyattan sonra Sayin Dr. Ali Bayram özuslu nun ellerini kuru ellerimle oksadigimi hatirliyorum. Bu sene yaz aylarina öyle bir öz-saygimla girebildimki anlatamam sizlere. Ameliyattan sonra en cok ellerim den duydugum utanc duygusu yok oldu. Ben cocuklugumdan beri yasadigim bu sikintima 2009 senesinde ani bir kararla internetten arastirarak hic yan etkilerine bile sormadan ameliyata yattim. Hayatimin en güzel kararini vermisim. Safak hastanesinin bütün Personeline cok tesekkür ediyorum ve Sayin Dr. Ali Bayram özuslu ya arastirmalarini bu alanda ilerlettigi icin Allah razi olsun diyorum. Bu sikintilari 43 yasina kadar yasayan bilir diyorum. saygilarimi sunuyorum.
Yasemin 19-07-2010, 13:51
Ben 16.07.2010 tarihinde değerli hocam tarafından yüz terlemem nedeniyle ameliyat edildim. Ameliyatım son derece iyi geçti, her ameliyat sonrasında yaşanabilecek ufak tefek ağrılar dışında herhangi bir ağrı yaşamadım. Basit ağrı kesicilerle bile ağrılardan kurtulabiliyorsunuz. Bugün 3. günüm ameliyat sonrası. Yüzümde hiç terleme yok, cildim adeta beyazlamaya başladı, o kadar çok siliyor ve yıkıyordum ki cildim pancar gibiydi sürekli Ameliyat sonrası oluşabilceği söylenen refleks terlemeyi yaşıyorum, ancak şunu farkettim ki, ben galiba yıllar boyunca yüzüm dışında vücudumun başka bir yerinden hiç terleme yaşamamışım. Birden bel ve bacaklarımda terleme hissedince panikledim işin doğrusu, sonra çevremdeki herkes bu sıcak havada terlediklerini, gün içersinde çamaşır değiştiklerini, bu terlemenin doğal olduğunu söylediler. Sanırım ameliyat sonrası tepkileri farklılaşan yeni bir vücudunuz oluyor, siz bu vücuda yabancısınız ve alışmak için zamana ihtiyacınız var. Hayatım boyunca fanila giyme ihtiyacı duymayan ben belimdeki terleme nedeniyle bugün fanila almaya karar verdim çok ilginç geldi bu bana ama alışıcam, çünki insanın yüzünün terlememesi kadar güzel bişey yokmuş, sürekli dokunuyorum, ilginç geliyor. benim yüzüm değil gibi, sıcacık ve kuru. Belki refleks terleme oranımı anlayabilmem için henüz erken ama benim gibi bölgesel terleme yaşayan kişilere yardımcı olabilmek amacıyla gelişmeleri yazıcam.. Sevgili doktoruma ve ameliyatımda bulunan tüm özel Şafak Hastanesi personeline sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
Mert CANBAY 06-07-2010, 23:14
Merhabalar arkadaşlar bende sizler gibi 16.06.2010 tarihinde aşırı el terlemesinden dolayı ameliyat oldum. Ameliyatın üzerinden 20 gün geçmesine karşılık ellerimde ufak bir nemlenme bile olmadı. Böyle bir şikayeti olana bu ameliyatı rahatlıkla öneririm. Dr.Bayram Ali öZUSLU ya ve hastane personeline çok teşekkürler beni bu dertten kurtardılar.
ZEYNEP KORKMAZ 05-07-2010, 02:39
Merhabalar. Ben nisan 2008 de klipsli ets ameliyatı oldum. Ve artık vücudumun tepkilerini gözlemleyip size yazıyorum Ben 26 yaşında haberdar olup hiç bekletmeden ameliyathanede buldum kendimi. Ve hayatımda aldığım en güzel kararmış. Hayatım henüz tam istediğim gibi olmasada inanılmaz bi şekilde düzene girdi Hiç düşünmeden yapılması gerek bence BAYRAM ALİ HOCAM size minnettarım. çok büyük bi dertten sayenizde kurtuldum. Ancak ayaklarım hiç etkilenmedi bu ameliyattan maalesef aynı eskisi gibi Sanırım tekrar bi ameliyat için görüşücez hocam. Sırt ve göbekte refleks terleme var, ayaklarım aynı şekilde aşırı terliyo aslında ama ben ellerimden kurtulduğum için yine de çook mutluyum. Görüşmek üzere hocam..
Emine 29-06-2010, 01:01
teşekkürler en sonunda ben de ameliyat oldum hala da inanamıyorum. koltukaltlarım kupkuru.. çok mutluyum herkese tavsiye ederim. biran önce kurtulun.. dünya varmış hayat çok güzel. DR BAYRAM ALİ öZUSLU ya çok minnettarım. Allahıma şükürler olsun. iyi ki varsınız..
Gülşah 27-06-2010, 14:40
Teşekkür Merhaba arkadaslar ben dün el ve koltuk altı terlemesinden ameliyat oldum. Bu problemi yasayan arkadaslar hiç cekinmeden kendinizi Bayram Ali hocamızın eline bırakabilirsiniz. ben bu problemi yıllarca yasadım ve bunu yasamayan kimse sizi anlamaz. su an ellerim kuru ve gercekten çok güzel bir duygu.. öncelikle Doktoruma ve tüm hastane personeline tesekkür ederim..
Güllünur 11-06-2010, 04:21
Selamlar, Ben 27 Mayısta 2010 da Ameliyat oldum. Aşırı El terlemem vardı. Resmen elimden damlalar akıyordu. Yarım saat ameliyat süresinden sonra kupkuru ellere kavuştum. Bu tür rahatsız olanlar hiç tereddüt etmeden olsunlar. Kendinizi Op.Dr. Bayram Ali öZUSLU emanet edebilirsiniz. Teşekkür ederim. Eyüp Sultandan selamlar!
Melis NAKİBOĞLU 16-05-2010, 15:13
Merhabalar, 08.05.2010 tarihinde koltukaltı terleme şikayetim üzerine klipsli ets ameliyatı oldum. Ameliyattan çıktığım an mucizeyi hissettim. 24 yaşındayım ve 5 yıldır bu sorun yüzünden açık renkte kıyafet giyemiyordum gerçekten çok rahatsızlık veriyordu. Kışın üşürken bile kollarımın altı sırılsıklamdı. çok başarılı bir ameliyat geçirdim ne ağrım nede sızlamam oldu, Bayram Ali hocam size minnettarım. İlginiz ve yakınlığınız için size teşekkürlerimi sunuyorum. Artık korkusuzca istediğimi giyebiliyorum. Saygılarımla
sibel 14-05-2010, 00:32
merhaba arkadaşlar, ocak ayında ben, koltukaltı terlemesi, arkadaşım da el terlemesi için ameliyat olduk. hastane ortamı ve personel ilgisi gayet güzel, ama doktorumuz yani Bayram Ali bey bi başka.. işinde uzman oluşu yanında, çokta babacan biri. kendisinden ve de ekipten Allah razı olsun. şuanda ne benim ne de arkadaşımın hiçbir şikayeti yok. inşallah ta olmaz. (doğubayazıtan selamlar)
Terleme.Com © Tüm hakları saklıdır. | Yasal Uyarı