Klipsli ETS Olanlar 14

Mehtap :) 24-09-2011, 13:26
Mrb Numan iyi olamana çok sevindim sanada çok geçmiş olsun artık sende bizden birisisin herşeyden önemlisi kuru ellere sahipsin inş bundan sonraki hayatında başarılar diliyorum kuru ellerle Dr Bayram Ali özuslu hocamıza sonsuz tşkler bizleri bu dertten kurtardığı için numancım sana destek ve yardımcı olduysam ne mutlu bana
Numan 23-09-2011, 12:49
Herkese Merhabalar; Sayın arkadaşlar bende sizin gibi el ayak ve koltuk altı terlemesinde müzdarip biriydim. çocukluğumda 19 yaşıma kadar bu problem vardı. İnternette araştırma yaptığımda buradaki site ile karşılaşmıştım iyiki de karşılaşmışım. 20 eylüde saat 13:30 gibi Ameliyatımı olmuştum. Uyanır uyanmaz elimdeki terleme tamamen bitmişti o an çok değişik duygular hissettim gerçektende anlatılmaz yaşanır. Buradan bu mesajı okuyan kişi sizdede bu sorun vardır ve hiç düşünmeden korkmadan ameliyat olunuz çünkü hemen derdinizden kurtuluyorsunuz. Buradan sayın doktorum Bayram Ali öZUSLU ve benimle ilgilenen tüm hemşirelere teşekkürlerimi sunuyorum Allah sizden razı olsun.
Tuğçe 22-09-2011, 23:44
mrb mehtap cok tesekkur ederım hepımıze gecmıs olsun hocama ve bıze Allah saglık versın
Mehtap 20-09-2011, 15:30
mrb tuğçe çok geçmiş olsun bende senin gibi ellerimden ets ameliyatı oldum şimdi cok rahatım artık sende bizim gibi kuru ellere sahipsin muhteşem birşey bundan sonra kuru ellerle hayatında başşarılar ve mutluluklar diliyorum bu duygunun tarifi yok Doktorumuz Bayram Ali özuslu hocamıza sonsuz teşekkürler
Tuğçe 16-09-2011, 00:51
merhaba arkadaslar bende 14.09.2011 tarıhınde ets amelıyatı oldum ve bi gün gecmesıne ragmen sadece sırt ve gogusumde agrım var okadar. En onemlısı ellerım kupkuru ayaklarımda da cok az terleme oluyor. doktorum bayram ali özuslu ya sonsuz tesekkurler benı bu dertten kurtardıgı ıcın sende el ve ayakta asırı terleme yasıyorsan hıc dusunme ve hocamla konus senı bu dertten kurtarsın cok mutluyum.. umarım ılerıde sorun yasamam. tekrardan hocama coook tesekkurlerrrr
Mehtap 14-09-2011, 14:21
mrb merve ayak terlemesinin ameliyatı göbekten yapılıyormuş çok bilgim yok ama dr görüşürsen seni daha iyi aydınlatır. Bende ameliyat olalı iki ay olacak neredeyse refleks terlemem azaldı diyebilirim cok nadir nemlilik oluyor inş zamanla oda geçicek aykalarımın terlemesinde çok azalma olmadı ama olsun ellerim kurudu ya yeter hatta çok fazla kurudu nemlendirici kullanıyorum.
Merwe 12-09-2011, 16:23
ewet bende CANAN’a katılıyorum ets ameliyatı olduktan sonra refleks terleme oldu ama gitgide azalıyor bence refleks terleme war diye üzülmeyin elbette geçiyo..
CANAN AKAR 08-09-2011, 15:03
Refleks Terleme endişesine son: 01.07.2011 Ameliyat sonrası yorumumu daha önce uzunca yazmıştım. Yaklaşık 2,5 ay olucak Refleks terleme ile ilgili kafada sorusu olanlar için bir kaç bir sey eklemek istedim. Evet göbek, bacaklar ameliyat sonrası terliyecek hatta insanı korkutuyor ama pişman olmuyorsunuz eller kuru, koltukaltı kuru, ayaklar nerdeyse kuru olunca. Hatta ayaklarımın terini unuttum gitti o kadar azaldıki umursanmayacak kadar. 2 ay geçince baldırlarımın teri yok oldu. göbek ise yok denecek kadar az. Refleks terleme için biraz süre geçmesini beklemek doğru. Bence vucudun bir geçiş dönemi refleks terleme düşünsenize eller birden kesiliyor. Diğer bölgelerde. Vucudun buna alışma dönemi olmalı refleks terleme. Refleks terlemeye zamanla azalıyor bende azaldı gerçekten 2 ay içinde. Paylaşmak istedim sizinle kesinlikle korkmayın refleks terlemeden daha 2,5 ay olmadı bu şekilde söylüyorum. Bence zamanla çok çok azalıcak. Eski Fotograflarımda ellerimin kızarık olduğunu gördüm, şişik birde.. Ne iğrenç birşeymiş gerçekten. Tekrar Teşekkürler Bayram Ali özuslu
Cemal 06-09-2011, 09:20
Merhabalar, Terlemeden muzdarip olmuş arkadaşlar eğer bu sitede dolaşıyor isen sıkıntının çözümüne artık çok daha yakınsınız. Derdi veren Allah, Bayram Ali Hocamı vesile kılap, dermanını da veriyor. 26 ağustos günü klipsli ets ameliyatı oldum el ve ayak terlemesi şikayetiyle. Ellerim kupkuru ayaklarım da çok fazla oranla yani beni çok rahatsız etmeyecek düzeyde terleme değil sadece nemlenme şeklinde devam ediyor ama problem oluşturacak seviye değil. Terlemeden rahatsız olan arkadaşlar terlemeye kalıcı ve kesin çözüm istiyorsanız hiç vakit kaybetmeyin. Refleks terlemeye gelince, ondan da bel ve karın çevresinde hiç denecek kadar çok az miktarda terleme oldu ama problem oluşturmuyor. Sayın Hocama sevgi ve saygı sunuyorum Allah razı olsun..
Merwe 01-09-2011, 01:02
meraba mehtap tşk ederim ama yalnış yazmışım ayaklarımda azalma oldu ama çok değil ewet bende refleks terleme oldu sırtım terliyo ama sadece yürüdüğüm zaman yada çok sıcak ortamda terliyo doktoru aramayı düşünüyorum gerekirse ayaklarım içinde ameliyat olmak istiyorum çünkü bende herkes gibi artık rahat rahat terlik giymeyi istiyorum şimdi ara sıra terlik giyebiliyorum ama ayaklarım içinde ameliyat olursam tamamen terlik giyebilirim ayak tedavisi farklı oluyomuş galiba?
SULTAN 26-08-2011, 13:47
şu anda bu mesajı okuyan kişi. sana sesleniyorum. eğer bu siteye girdiysen ve bu mesajı okuyorsan mutlaka terleme problemin vardır. ben ameliyatı 3 haziran 2011 de oldum. o gün bu gündür hocama dua ediyorum. başka bir insan oldum. her ortamda çok rahatım. geçmişte yaşadığım sıkıntıları hatırladıkça ne zor günler olduğunu anımsıyorum. hayat bana artık çok kolay. yapamayacağım iş-aktivite, bulamayacağım ortam yok. kendimi son derece güçlü hissediyorum. ameliyat öncesi çok endişeliydim fakat sen ameliyat olmak için bir an bile düşünme. unutma ki terlemek psikolojik bir durum değil bir hastalıktır ve tedavisi vardır. şimdiden geçmiş olsun demek isterim. çünkü geçiyor.. hocam size de tekrar sevgilerimi sunarım.
Fatihhan 19-08-2011, 14:48
2 gün önce ameliyat oldum doktoruma ne kadar teşekkür etsem azdır beni bu dertten kurtardı şu anda el, ayak ve koltuk altım %100 kupkuru Sadece rahatsız etmeyecek şekilde göbekte ve belde biraz fazla terleme var onunda zamanla geçiceğini ümit ediyorum. Doktorumuz ve hastane çalışanları gayet ilgili ve saygılı tekrar teşekkürler.
Mehtap :) 11-08-2011, 15:03
mrb merve öncelikle geçmiş olsun bende senin gibi ets ameliyatı oldum el ve koltuk altı için sendede refleks terleme oldumu acaba ayak terlemende baya azalmış ne güzel
Merwe 08-08-2011, 13:33
meraba arkadaşlar ben 21.07.2011 tarihinde ellerim we ayaklarım aşırı terlediği için klipsli ets oldum ellerim %100 kuru ayaklarım %70 kuru. beni bu sıkıntılarımdan kurtaran Dr BAYRAM ALİ öZUSLUya ne kadar teşekkür etsem az olur çünkü; ellerim terlediği için beni çok rahatsız ediyodu yazı yazamıyodum, insanlar ellerimin terlediğini görmesin diye sürekli saklıyodum vb ayaklarım terlediği için terlik giyemiyodum vb ama şimdi bu tür sıkıntılarım kalmadı beni bu sıkıntılardan kurtaran Dr BAYRAM ALİ öZUSLUya çok teşekkür ederim..
Mehtap :) 06-08-2011, 14:57
Benim için ellerimin terlemesi geçti ya herşeye değer, gerisi önemli değil eğer ellerinde çok aşırı terleme varsa hiç düşünme derim.
Serhat 05-08-2011, 12:13
Merhaba arkadaşlar bende 29.07.2011 tarihinde ameliyat oldum. Söylenecek söz bulamıyorum yıllardır çektiğim o sıkıntılı günler geride kaldı. Beni bu durumda kurtaran Dr.Bayram Ali öZUSLUya ve hastane personeline teşekkür ederim.
Mehtap :) 03-08-2011, 17:53
Merhabalar 16.07.2011 de bende ETS Ameliyatı oldum. Hepinizi çok iyi anlayabiliyorum. çünkü aynı dert bende de vardı. (el koltuk altı ayak terlemesi) Klipsli ets yöntemiyle ameliyat olarak bu dertten kurtuldum. Allahıma binlerce şükür ameliyat olduğum günden bu yana ellerim hiç terlemedi. Keşke çok daha önceden ameliyat olsaydım diyorum bence çok aşırı terleme derdi olanlar daha fazla düşünmesin gerçekten Dr Bayram Ali özuslu hocam çok güvenilir hiç tereddüt bile etmeyin. Bende refleks terleme ilk başta oldu ama şimdi azaldı. Ben bu ameliyatı bu sitede yazılanları yorumları okuduktan sora karar verdim hiç tereddüt etmeden randevu aldım sonrada ameliyata gittim. Veee şimdi çoook Mutluyum Ellerim %100 kuru Koltuk Altımda %100 kuru ayaklarımda biraz azalma oldu. Bundan sonra kupkuru bir yaşam beni bekliyor
NİHAYET 21-07-2011, 17:12
Zaman olarak belki çok geç kalınmış bir yazı ama yinede bi teşekkür ve bi durum değerlendirmesi için geçde olsa yapılmalı. (teşekkürler hocam) 2006 mayıs ayında benim operasyonum dr bayram ali by tarafından gerçekleştirildi. ameliyattan önceki yaşam dilimim ameliyat kararım ve olduktan sonraki netice bunlaraın hepsi için birer sayfa yazı yazabilirim burada ama daha kısa ve buraya bakıpta burdan fikir almak isteyen kişileri sıkmamamak için kısa ve net söylüyorum düşündüğünüz her dakika sizin hayatınızdan boşa gitmiş bir zaman. Aslında ben bu ameliyat için hiç düşünmedim ben sadece bu işin nerde nasıl yapıldığını bilmediğim için yada bu konudaki araştırmalarımın yetersiz olması ve en önemlisi ozamanlarki ssk ve devlet hastanelerinde şikayetimle ilgili bilgisi olmayan yada umursamayan yetersiz dr.lar dır. yani çok ilginç dr’a şikayetimizi söyluyom mal mal bakıyo (küçümser bi tarzda) sen yapmıyo olabilirsin bu tür bi operasyonu ama mesleğinle ilgili en azından boyle bi tedavi yönteminin olduğunu bilmelisin ve bilgi sahibi olmalısın. daha sonra konuyla ilgili dr bayram alı by bir televizyon kanalında bir yakınım göruyo konuyla ilgili bana bılgı verdi ve telefon numarasını hoca yı aradım telefonla 2 dakıka bı konuşmadan sonra kararımı verdım tlf la randevumu aldım ANKARA dan bindim otobuse istanbula gittim aynı gun ameliyat oldum ertesi gun çıktım ve hayatım boyunca ezikliğini hissetiğim kişiliğimin oluşumunda bana özguven eksikliği sağlayan ve sıkıntı veren bu durumdan ebediyete kadar kurtuldum. çevremde tanıdığım bu tarz ameliyat olan birisi yok ama olamyan ve bu tip şikayeti olan iki kişi var ikisinede soyluyorum hemen olun diye ilginçtir ikiside olmadı. sanki üzerlerinde bi ölü toprağı atılmış gibi sıkıntısını çekiyorlar ve bu durumu dişardan gözlemliyorum ve acıyorum. şu an 35 yaşındayım 5 yıl önce bu operasyonu geçirdim ondan önceki yıllara üzülüyorum çook sıkıntısını çektim. yani sözun kısası buraya bakıpta fikir almak isteyen karar veremeyen kişilere çok açık ve nett düşünme (maddi boyutunu bilmıyorum) işini bırakın bi an önce randevunuzu alın ve yenı hayatınıza başlayın. HERKESE SAĞLIK VE MUTLULUKLAR DİLERİM.
ahmet şengöz 20-07-2011, 11:20
yaklaşık 3 ay önce ETS ameliyetı oldum. bayram ali hacamdan ALLAH razı olsun. son derece ilgili alakalı, konusunda işinde profesyonel olmuş. yapılan operasyon hakkında önce her soruma cevap verdi. kesinlikle ameliyat yapıp kazanç peşinde kosan insanlardan değil, asla süpheniz olmasın. çok tereddut ettim yaptryımmı yaptrmyımmı diye, oysa çocukluğumdan beri çekiyodum bu çileyi. keske bayram ali hocamı ınternette görr görmez 1 gun bile fazladan bu çileyi çekmeden ameliyatımı olsaydım.. çok çok memnunum. ellerim kupkuru. belki 1 yıl arastırma yaptım hiç bir forumda ve sitede benım kadar ileri derecede sorunu olan görmedim ama saol sun hocam 30 dk. da halletti bu sorunu. hastahaane çok güzl, çok temız. 1 gece agırlanıyosunuz. hemsireler çok ilgili. her konuda herseyden çok memnunum. kesinlikle tavsiye ediyorum 1 gun bile beklemeye katlanılmaya değmez bir çileymiş..
özgün 14-07-2011, 12:00
el terlemesinden bıkan için söylenecek tek şey biraz cesaret ve daha sonra ameliyat.. bu tek çözüm.. oldum kurtuldum.. tarihi kaydediyorum 13.07.2011 çarşamba
Terleme.Com © Tüm hakları saklıdır. | Yasal Uyarı