Klipsli ETS Olanlar 2

özkan 15-04-2008, 23:40
evet arkadaşlar hersey cok güzel suanda bugün döndüm istanbuldan. doktorumuz mükemmel bir insan allah ondan razı olsun. ellerim ve koltuk altlarım tamamen geçti ayaklaımdada %70 oranında bi azalma hissediyorum. herkeze öneriyorum bu ameliyatı hafif göğüs agrısı oluyor ilk gece okadar. oda zaten basit bir ağrı. hocam 1 hafta sonra sizi arayıp bilgilendireceğim anlaştıgımız gibi.
Anıl 12-04-2008, 03:23
Merhabalar 5.02.2008?de klipsli ets ameliyatı oldum. Canım doktoruma çok şey borçluyum. Uzun yıllar çektiğim bir sıkıntımdan beni bu ameliyat ile kurtardı. çok yakın bir arkadaşım benden bir yıl evvel ameliyatı oldu, çok memnun kaldığını söyledi, fakat ben bir türlü zaman yaratıp gelemedim, açıkcası çok korkuyordum Hastahane ile iletişime geçtim. Randevumu aldım. Antalya?dan atladığım gibi uçağa İstanbul?a geldim Güzel güzel tetkiklerim yapıldı, herhangi bir problemim yoktu, ameliyat için hazırladılar, doğruuu aşağıya Tek hatırladığım kollarınızı uzatırmısınız sözüydü Uyandığımda ellerim kupkuruydu Süperrr? Arkadaşlar benim ameliyatımın yanlızca yan etkileri oldu, herkes bir gece?de evine giderken ben dolu dolu tam 3 gün hastahanede kaldım. Ağrılarım çok tu, ciğerlerim su topladı, canım doktorum ilk gün lokal anestezi yapmadan suyu boşalttı, ertesi gün hala su olduğunu söylediler ve lokal anestezi ile sırtıma hortum taktılar, ve 4 gün su çektiler içimden çok acı çektim. Bir kaç gün sonrada dikişlerimi aldılar. 1000?de bir rastlanan bir durum benim başıma geldi Zaten hep benim başıma gelir talihsiz şeyler Şimdi neredeyse 2 ayı geçti, ağrılarımda kalmadı, ellerimde kupkuru, refleks terlememde yok Yani süperimmm? Herkese tavsiye ederim, çektiğim acılara değdi doğrusu Sevgili doktorum Bayram Ali bey?e ve Göztepe Şafakta?ki 5.kat hemşirelerine çok teşekkür ederim
Ebru 07-04-2008, 01:12
merhaba arkadaşlar, daha öncede yazmıştım ama anladığım kadarıyla ilerleyen günlerdeki durumumuz merak ediliyor haklı olarak.. bikaç gün sonra ameliyat olalı 1 ay olcak we inanın ben bu 1 aydır çoookkkk rahatımm? artık ellerimin nasıl terlediğini unuttum diyebilirim dışarı çıktığımda alışwerişe gittiğimde her şeye dokunuyorum we bundan büyük zewk duyuyorum umarım bu durumu yaşayan herkes bu mutluluğa ulaşır
Sinem 03-04-2008, 18:39
arkadaşlar tekrar merhaba?sizlere daha önce yazmıştım !ufuk arkadaşımızın yazdıklarını da okudum,çok teşekkürler?dün dikişlerimi aldırdım ,ameliyattan sonraki 8 günü geride bıraktım sorunsuz ve sıkıntısız ve elbette kuru!!!sanırım siz en çok bu kısmı merak ediyosunuz.şu ana kadar refleks terleme yaşamadım,ellerim terliycek mi diye endişelerim olduğunda ellerimdeki ısının arttığını hissettim bir iki kez sanki nemleniyor gibi geldi ama çevremdekilere sorduğumda kuru merak etme dediler zaten inanın ameliyattan sonra sanırım ameliyatın etkisi ile bu sorun bitti diye düşündüğünüzden çok paniklemiyosunuz ,mesela bi kaç görüşme yaptım iş yerinde gelen misafirlerin ellerini sıkarken kendime daha çok güvendiğimi hissettim ve artık sizde başkalarının elinin terlediğini farkedebiliyosunuz bu arada antalyadan yazan bir arkadaşımız var şimdiden geçmiş olsun diyorum hiç endişelenme her şey yolunda gidecektir.ve ufuk arkadaşım ben zaman zaman yazmaya çalışıcam ,genelde okuyorum yazılanları kafanıza takılan şeyler varsa mutlaka yazın?
Sinem 28-03-2008, 22:04
herkese merhabalar?evet nasıl başlamalıyım diye düşündüm ama sanırım sondan başa gitmek daha doğru olucak 26 mart 2008 saat 10:00 da benim için yepyeni bi dönem başladı arkadaşlar ,şu an evimde bu yeni dönemin tadını çıkarmaya başladım , bir zamanlar kabusum olan kremleri elimden düşürmez oldum tabi öncelikle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum bende bi zamanlar okurken inanamadığım bir mucize olduğunu düşündüğüm klipsli ets yöntemine karar vermem o kadar uzun zamanı almıştı ki ?şu an ne kadar pişmanım anlatamam.ilk kez üniversite sınavına girerken yoğunlukla hissetmeye başladığım zamanla sevdiğim herşeyden beni vazgeçiren adeta meslek seçimimi bile bu hastalığa bağlayarak belirleyen biri olarak konuşuyorum,adeta hayatı profilinden yaşıyordum diyebilirim .beni rahatsız edebilecek her türlü ortam ,nesne ve kişiden kaçarak bir yaşam kurmaya çalıştım şu an 27 yaşındayım , son iki yılı çevremdekileri ikna ederek ve cesaretimi toplayarak geçirdim?çoğu kez bir mucize olsun diye dua ettiğim zamanları hatırlıyorum da dr bayram ali bey bu mucizenin taa kendisi ?belki abarttığımı düşünebilirsiniz inanın bende öncesinde böle hissetmiştim ,ama gerçek bu inanın bütün samimiyetimle söylüyorum maddi konuda bir şey diyemem ama sadece endişelerinizden dolayı bunu geciktiriyorsanız lütfen artık daha fazla zaman harcamayın , bir an evvel harekete geçin ve bu kabusu bitirin?ameliyattan sonra doktorcum çok iyi hatırlayacak benim kadar kendini dinleyen ve panikleyen olmamıştır sanırım ) her şey seyrinde ilerledi ,ameliyattan 2 saat önce orada olmanız yeterli harika bir ekip sizi karşılıyo , dr. hüseyin beye ve tüm görevli arkadaşlara sonsuz teşekkürler ?yaklaşık yarım saatlik bir ameliyat sonrasında yarım saat içinde kendinize geliyorsunuz,isteyen aynı gün çıkabiliyor ama ben bir gece hastanede kaldım ,zaten bayram bey ve asistanları sizi hiç yalnız bırakmıyor?elbette hafif ağrılarınız oluyor ama hiç abartılacak bir durum yok.zaten inanın bana siz ellerinizdeki kurulukla ilgilenmekten ağrınızı hissetmiyorsunuz bile bugün 2. günüm evde her şey çok güzel gidiyor..sık sık yazmaya çalışıcam ve yazdıklarınızı da okuyucam ameliyatı olmayanlar istedikleri her türlü soruları ameliyatı olanlarada sorabilir aslında ,bayram beyi aynı sorularla yormayalım arkadaşlar,inanın doktorumuzun kurtaracağı daha çok arkadaşımız var ?ve bayram bey size minnettarım ,tüm samimiyetinize ,tüm ilginize sonsuz teşekkürler , iyi ki sizi bulabildim ,bu mutluluğu tüm arkadaşlarımın yaşamasını diliyorum , en kısa zamanda tekrar ziyaretinize gelicem VE UNUTMADAN DAHA öNCE AMELİYAT OLAN VE SİTEYE DüŞüNCELERİNİ YAZAN TüüM ARKADAŞLARADA TEŞEKKüR EDERİM BU BİRAZDA SİZİN SAYENİZDE OLDU SAOLUN
Ebru 24-03-2008, 00:35
mrb. ben 12 mart 2008 tarihinde ets ameliyatı oldum, sorunum el ayak ve koltuk altı terlemesiydi. ameliyat öncesi çok tedirgindim ve korktuğum bi çok şey vardı aklımda, ama şimdi bunların yersiz olduğunu düşünüyorum çünkü her şey çok güzel gitti. uyandığımda kupkuruydum..ameliyat yerimde hiç bir şekilde acı olmadı sadece sırtımda hafif bir ağrı oldu o da kısa sürede geçti. neredeyse 15 gün oldu ve ben şimdi o kadar rahatımki?arada bir ellerimde ve koltukaltımda hafif bir nemlenme oluyor ama rahatsız edici değil hiç bir şekilde, sadece tedirgin oluyorum acaba terleyecek mi diye ama kısa sürede geçiyor;) sanırım hala şoktayım ve korktuğum için terlemeyeceğim durumuna alıştıramadım kendimi.. ayaklarım tamamen geçmedi ama büyük bir şekilde azalma var. bölgesel terleme de yaşamadım şimdiye kadar. artık derslerimi rahat bir şekilde dinleyebiliyorum,hiçbir noktayı kaçırmadan not alabiliyorum, sunumlarımı kuru bir şekilde yapabiliyorum en önemlisi hayattan zevk alıyorum artık?bunun için önce doktoruma sonrada hastane çalışanlarına çok çok teşekkürler?
Şenol 16-03-2008, 03:52
Sayın Hocam Dr. Bayram Ali özuslu ben 13.03.2008 ETS Ameliyatı oldum ve size nekadar tsk etsem azdır yıllarca aşırı el terlemesinden şikayetciydim ve bu benim için anlatılmaz şekilde büyük bir derti. Allah sizden razı olsun, beni bu dertten kurtardınız şimdi hayatımda daha çok başarılı olucamdan eminim sizin sayenizde Hocam, tabiki tüm Şafak Hastanesindeki hasta Bakıcılarına ve diğer calısanlarına da burdan tsk etmek istiyorum sizinle gurur duyuyorum Almanya daki herkese sizlerden bahsedeceğim. Inanın bana Almanyadakı Hastanelerden kat kat iyisiniz, başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgi ve saygılarla Şenol Almanya
Gamze 16-03-2008, 00:18
arkadaşlar öncelikle doktorum bayram beye merhaba demek istiyorum ve tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum kendisine ben 01.05.2006 yılında ets ameliyatı oldum.ergenlik döneminden beri ellerimde ve ayaklarımda aşırı terleme vardı.bu arada şu an 32 yaşındayım ve ben en güzel yılllarımda bu sıkıntıyla geçirdim.şu an bir çok arkadaşımız çok şanslı en azından böyle bir zaman kaybı yaşamayacklar.gelelim ameliyata ben bayram beyi tesadüfen tanıdım ve doktorlara karşıda antipatim vardır ama kendisi sağolsun öyle güven vericiki ben tamammen kendisine inanarak ameliyata karar verdim öylesine bezmiştimki artık hayat çekilmez olmuştu ve koltukaltlarımda da terlemeler olmya başlamıştı.kısacası ameliyat mükemmel geçti el ve koltukaltı terlemelerim tamamen kayboldu ayak ve koltuklatlarım sadece reflekse bağlı terliyor sadece ama inanın değer yeniden dünyaya gelmiş gibiyim geçen yıllarıma üzlüyorum.umarım sorunu olan herkes istediği sonuca ulaşır ve doktorum bayram özuslu çalışma hayatınızda başarılar diliyorum iyiki sizi tanıdım iyiki varsınız.
Ahmet Söğütçü 14-03-2008, 21:36
Doktor B.Ali özuslu ya hayatım boyunca dua edeceğim. Beni inanılmaz bir sıkıntıdan kurtardı. El terlemem tamamen geçti ayaklarımdaki terlemede çok azaldı. Kuş gibi hafifliyor insan. El ve ayak terlemesi olan herkese maliyeti insanı kurtardığı sıkıntı yanında hiçbirşey olan bu tedadiyi şiddetle tavsiye ederim.
Dilek 09-03-2008, 03:55
Merhaba bayram ali by (mucize doktor) ben 29.02 08 de klipsli ets ameliyatı olan hastanız dilek. Size nekadar teşekkür etsem azdır. inanın abartısız söylüyorum siz benim için bi mucizesiniz.çünkü sayenizde yıllardır okul,sosyal ve iş hayatımı katleden ellerimin terlemesinden kurtuldum.bu yüzden size mucize doktor demek istiyorum. Allahıma binlerce şükür ameliyat olduğum günden bu yana ellerim hiç terlemedi.ne kadar mutluyum anlatamam.keşke çok daha önceden ameliyat olsaydım diyorum.bence çok aşırı terleme derdi olanlar daha fazla düşünmesin.gerçekten bayram by çok güvenilir.yani ben bile daha önceden aynı bölgeden farklı bi ameliyat olmama rağmen yinede bu ameliyatı problemsiz atlattım.yaşasın sağlık diyorum.bayram by dediğiniz gibi ameliyattan bi hafta sonra dikişlerimi aldırdım bi problemim yok.en kısa zamanda tekrardan ziyaretinize gelmek istiyorum.güler yüzünüz ve başarılı bi ameliyat gerçekleştirdiğiniz için tekrar çok teşekkür ederim.sağlıcakla kalın.
Şule 07-03-2008, 21:52
ARKADAŞLAR BEN 5 ŞUBAT 2008 TARİHİNDE KLİPSLİ ETS AMELİYATI OLMAYA KARAR VERDİM. 7 ŞUBAT TA HASTANEYE GİTTİM SAYIN HOCAM DR.B.ALİ öZUSLU İLE GöRüŞTüKTEN HEMEN 1-2 SAAT SONRA AMELİYATIM OLDU. YILLARDIR EL, KOLTUKALTI TERLEMESİ YüZüNDEN NE İSTEDİĞİM GİBİ GİYİNEBİLİYORDUM NEDE İNSANLARLA İLETİŞİMLERİMDE RAHAT OLABİLİYORDUM. ŞİMDİ BUNLARIN HEPSİ GEçTİ. TAM 1 AYDIR çOK RAHATIM.ELLERİM KOLTUKALTIM KUPKURU. BAZEN REFLEKS TERLEMELER OLUYOR KARIN VE SIRT BöLGESİNDE AMA İNANIN çOK RAHATSIZ EDİCİ DEĞİL, ESKİ HALİMİ DüŞüNDüĞüMDE. BüTüN BUNLAR İçİN öNCE HOCAM DR.BAYRAM ALİ öZUSLU?YA SONSUZ TEŞEKKüRLER EDİYORUM. SONRADA BüTüN GöZTEPE ŞAFAK HASTANESİ çALIŞANLARINA TEŞEKKüRLER. BüYüK BİR DERTTEN KURTULDUM.BU SORUNU YAŞAYAN HERKESE ETS AMELİYATINI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM. HOCAM ELLERİNİZE SAĞLIK?
PITIPITI Gamze 04-03-2008, 17:43
Arkadaşlar resmen sayfalardır bütün yorumları okuyup bu siteyi tavaf ettim ve yorumlar cidden çok hoşuma gitti ben de terleme rahatsızlığı olan bir hastayım.Ellerim,ayaklarım ve koltukaltımda su gibi yani aşırı terleme var yorumları okurkende heyecandan ellerim direk terlemeye geçti bu beni yazın da çok rahatsız ediyor havalar ısınmaya başladı ve terlemem evde gittikçe artıyor insanlarla el sıkışmamak için bahaneler arıyor otobüse bindiğimde nereyi tutacağımı şaşırır hale geliyorum zaten bu da yüzümde kızarmaya neden oluyor öncede çok araştırma yaptımm bu konuda iyonotosfer tedavisini duydum ama bu tedavinin geçici olduğunu öğrendim.Yorumları okuduktan sonra ameliyat olmuşcasına mutluyum hastaneyi arayıp fiyat konusunda görüştüm ve bu hastalığa kesin çözüm olarak çok uygun bence ben 19 yaşındayım babamı ikna edip derhal bu ameliyatı olacağım inş. o zamanda burda hastalığım geçmiş bi şekilde yorum atarım güven konusunda hiç bir şüphem yok bence en büyük garanti şafak hastanesi gibi ünlü bir hastane ve tecrübeli doktor Bayram Ali özuslu en büyük garanti bence şimdiden size ilginiz ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim..
Mehmet Yıldız 04-03-2008, 01:38
Merhaba; Arkadaşlar ben el ve ayak terlemesi şikayeti ile 05.01.2008 tarihinde Göztepe Şafak Hastanesine başvurdum ve 11.01.2008 tarihinde Klipsli ETS ameliyatı oldum. Ameliyattan çıkar çıkmaz elimdeki terleme geçmişti. Ameliyat olalı yaklaşık 2 ay oldu ellerim bazen nemlenir gibi oluyor ancak hiç terlemiyor. Ayaklarımdaki terlemede biraz azaldı.Benim tek şikayetim refleks terleme.. sıkıldığım zaman veya heyecanlandığım zaman sırt bölgemde ve karın bölgemde terleme oluyor ancak el terlemesinin yanında hiçbirşey..Yani Şu an bana tekrar sorsalar ameliyat olurmusun diye kesinlikle evet derim cocukluğumdan beri boş yere çekmişim bu hastalığı..Ne mutluki ülkemizde Sn. Bayram Ali Bey gibi doktorlarımız var..Bayram Bey size ne kadar teşekkür etsem azdır beni büyük bi dertten kurtardınız.Hastalarınıza şifalar sizede başarılar diliyorum.
Esin 15-02-2008, 15:38
Merhaba, Ben dun sabah ameliyat oldum ve suan evimdeyim. Dunden bugune terlemem hic olmadı. Yaklasik 1,5 sene zamanımı aldi bu ameliyata karar vermek ama bosuna bekleyip kendime eziyet cektirmisim onu anladim. Doktoruma cok ama cok tesekkur ediyorum. Bayram Ali Bey hastalarının icinde bulundugu psikolojiyi cok iyi anlayan ve guven veren bir doktor. Bence herkes kendini onun ellerine rahatlıkla teslim edebilir. Saygılarımla?
Ali 15-02-2008, 03:04
hocam meraba yaklaşık 8 ay önce ets ameliyatı oldum.el terlemesi ve yüz kızarması için olmuştum.ameliyattan sonra ne yüzüm kızardı nede elim terledi ve reflex terleme artık eskisi gibi değil.gerçekten çok teşekkürler. saygılar
Erdem 11-02-2008, 20:25
Arkadaslar öncelikle belirtiyim,ben 28.01.2008 pzt.si günü klipsli ameliyatı oldum ve cok basarılı gecti ameliyat.El ve koltukaltı bölgesini sectim ameliyat için,suan terlemem tamamen gecti her iki bölgedede,ayak terlememde %90 gecti diyebilirm.Bayram Bey saolsun gerek işindeki basarısı gerekse güleryüzlülüğü ile cok iyi bir doktor.Kastamonudan geldim ameliyat oldum bende,sizler gibi bu siteden ameliyatın yapıldıgını ögrendim,arastırdım hem Türkiye hemde dünyadeki örneklerini ve gördümki ameliyat güvenli, Ben suan cok memnunum halimden,ve düşünenler varsa şiddetle tavsiye ederim, asırı terleme acaip sıkıntılı bir durum arkadaslr,bence gerekli bilgileri edinin,gidin ve kurtulun bu durumdan..
özcan Işık 07-02-2008, 22:39
Geçen yıl Kasım ayında ETS ameliyatı oldum. Sayın özuslu beye ne kadar teşekkür etsem azdır. Ellerimde aşırı terleme vardı. Tamamen geçti. Gerçi sırt ve karın bölgemde refleks terleme oldu fakat kışın pek hissetmiyorum. İnanın neden daha önce ameliyat olmadım diye kendime kızsam da zararın neresinden dönersek kardır diyorum. Şimdi ne mi yapıyorum yıllardır içimdeki sosyallik özelliğimi büyük bir enerjiyle yaşıyorum. 25 yaşındayım ve saatler 2007 kasım ayında yeniden başladı benim için. Bilgisayar programcılığı kursu (okuyorum), açıköğretim fakültesi 2.sınıf (okuyorum), gelecek yıl hukuk fakültesi (planım), (Türkçe öğretmeniyim) ve katılacağım dernekler? Şu an web sitesi tasarlıyorum ve siteme terleme .com u en kısa zamanda ekliyeceğim. çok Teşekkürler…
Tolga 05-02-2008, 16:10
Arkadaşlar bende aynı dertten muzdaripim? Yazılarınızı okudukça aynı şeyleri bende şu an yaşadığım için sanki bende kurtulmuş tedavi olmuşcasına mutlu oldum inanın. Benim maddi anlamda sıkıntılarım var. Ama ne yapıp ne edip çabalayacak ve hastalıktan kurtulacağım ve sizler gibi o mutluluğu yaşayacağım. Hepinize saygı ve selamlar?
Gülşah 21-01-2008, 20:20
merhabalar; ben bugün dediğiniz gibi dikişlerimi aldıırdıım. çok mutluyum ellerim kkoltukaltım kupkuru sıcacıık ayaklarımda öyle. çok nadir terliyo ayaklarım ama az çorap gyince direk geçiyo, nerdeyse 3 kez fln ıslandı ayaklarıım amelyttan berii azıcık. ağrımda çok hafif var kol altımda ama sorun bile değil . size çok teşekkür ediyoruum sayenizde normal bi insan olduum ellerime krem sürmeyi öğreniyrum artıkk çokçokk çokk teşkkür ederim .. sevgilerle .. klipslerim ve ben size minnettarızz ehe
Hasan 21-01-2008, 01:19
Ben Hasan. Cocukluk yillarimdan itibaren ellerimde ve ayaklarimda gorulen asiri ve surekli terleme genclik yillarimla birlikte koltuk altlarimda da gorulmeye baslamisti ve bu durum benim sosyal hayatimi cok olumsuz yonde etkilemekteydi. Uzun sureli tedavi arayisi sonucunda ETS olmaya karar verdim ve Bayram Hocanin yaptigi kisa sureli bir operasyon sonucu el ve koltuk alti terlemem tamamen ve operasyondan hemen sonra gecti. Ayaklarimda ki terleme azalarak devam etmekte, bu sikayetimden de ileri ki gunlerde kurtulacagimi dusunmekteyim. Yapilan operasyon sonucu kendimi cok daha mutlu hissediyorum (Hocamin sayesinde), benimle benzer sikayeti olan herkese siddetle tavsiye ederim?
Terleme.Com © Tüm hakları saklıdır. | Yasal Uyarı